Design practice podcast
Czy chcesz wiedzieć jak zarządzać zespołem UX-owym?
A może ciekawi Cię, jak pracuje się w firmach takich jak Miro czy Tinder? 🍆
W podcaście Design Practice rozmawiamy o praktycznych stronach pracy na styku technologii i designu.
Jeśli zajmujesz się projektowaniem produktu, UX-em, UI-em,
czy zarządzaniem w tych dziedzinach 👉 ten podcast jest dla Ciebie.
Nowe odcinki Design Practice Podcast ukazują się 1 i 15 dnia miesiąca. Możesz nas słuchać w swojej ulubionej aplikacji z podcastami i na YouTube.👂
Posłuchaj nas na:

W tym odcinku rozmawiamy m.in.:
- o tym czym jest dostępność cyfrowa,
- o dobrych praktykach w obszarze dostępności,
- o tym, jak osoby projektujące dostępność powinny współpracować z zespołem developerskim,
- o byciu niezależnym konsultantem.

W tym odcinku rozmawiamy m.in.:
- o drodze zawodowej Agi – od studiów w Eindhoven do pozycji cenionej ekspertki z obszaru projektowania doświadczeń,
- o strategii Umami,
- o kompetencjach, które powinni rozwijać projektanci i projektantki,
- o nowej książce Agi „Leadership by Design”,
- o największych wyzwaniach, z jakimi obecnie mierzą się firmy w projektowaniu doświadczeń.

W tym odcinku rozmawiamy m.in.:
- kiedy zaczęłyśmy robić pierwszy biznes,
- co jest kluczowe w naszej współpracy,
- jak się poznałyśmy,
- o misji Design Practice,
- jakie były nasze największe zaskoczenia,
- z kim jeszcze współpracujemy,
- która z nas jest intro-, a która ekstrawertyczką.

W tym odcinku rozmawiamy m.in.:
- o tym, jak buduje się społeczność wykorzystując model subskrypcyjny,
- o prowadzeniu płatnego newslettera, który subskrybuje ponad 1800 osób,
- o roli sztucznej inteligencji w świecie kreatywnym,
- czym są poligamiczne kariery,
- o ciekawości do świata i eksploracjach, dzięki którym rozwijamy swoje pasje.

W najnowszym odcinku rozmawiamy m.in. o tym:
- na czym polega rola Product Ownera,
- co i jak mierzy polski startup Brand24,
- jaka zmiana w produkcie wpłynęła na wzrost przychodu o 40%,
- jakie błędy popełnił zespół produktowy,
- oraz o metrykach – biznesowych i produktowych.

W najnowszym odcinku rozmawiamy m.in. o tym:
- czy każdy produkt powinien inwestować w analitykę,
- jakie korzyści może odnieść firma dzięki analityce produktowej,
- jak przekonać przełożonych do zainwestowania w tę dziedzinę,
- ile pieniędzy powinniśmy na to przeznaczyć,
- od czego zacząć wdrażanie analityki w firmie.

ZGarnij materiały
Dołącz do społeczności 20 tysięcy designerek i designerów 🤯 i otrzymaj „Finansownik freelancera” i nasz super „Ćwiczeniownik UX’’, zupełnie za fri! 🎉 Co 2 tygodnie wyślemy Ci też newsletter pełen konkretów z obszaru product designu! 😍