.jpg)
Prowadzenie
software house’u
– o zespole, strategii i projektach
Naszymi gośćmi są Adrian Hołota i Ewa Mieżwińska, którzy tworzą studio programistyczne Panowie Programiści i agencję digitalową Sparing. Adrian jest prezesem, natomiast Ewa pełni rolę UX Team Liderki. Jako ciekawostkę możemy dodać, że współdzielimy z nimi biuro i jest nam mega miło, że gościmy ich dzisiaj w naszym podkaście.
Posłuchaj odcinka
👉 Aktualne oferty pracy od Panów Programistów
Książka: Tom Eisenmann „Why Startups Fail: A New Roadmap for Entrepreneurial Success”
Książka: Andrew Chen „The Cold Start Problem: How to Start and Scale Network Effects”
Książka: Scott Kim „Radical Candor: How to Get What You Want by Saying What You Mean”
Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing Szymon Negacz
Pobierz trendbook od Panów Programistów i Sparing Digital
Jak powstały firmy?
10-lecie Panów programistów (2016 r. od tego czasu pod tą nazwą)
Dział UX
Dział testerów
Dział Project Management
Partner technologiczny dla agencji reklamowych
Tworzenie produktów zespołem, który jest wszechstronny
Wspólne biuro design practice x panowie programiści
Ewa:
- UX lead
- Strategiczne podejście do produktu
- Ścieżka zawodowa
- Optymalizacja procesów
Adrian:
- Freelancer, gdzie robił projekt od początku do końca
- Tłumaczy biznes na technologię i odwrotnie
40 pracowników
Płynny przepływ pracowników między panowie programistami a sparingiem
Klienci:
- Agencje reklamowe: 180heartbeats / gong /fiders / k2 / hardygens
- Firmy dla których realizowali projekty: Tymbark / Netflix / Storytell
Sparing:
- Szkoła w Szwajcarii
- Kukbuk
- Startupy/klienci korporacyjni, którzy potrzebują swoich produktów
Jak pozyskali największego klienta?
Proces projektowy dużej aplikacji
Inna perspektywa na edukacje
Rewolucja w edukacji
System lojalnościowy
Robimy nie możliwe
Realizacja projektów, które są poza standardem
Realizacja VR na własnym silniku jako jedni z pierwszych
Realizacja projektu opartego na AI, przed popularnymi narzędzami
Tymbark projekt teledysku (deep fake)
Szkolenia dla agencji
Newslettery Martech Pill (Pigułka Martech) - inspiracje
Miesięczne spotkania inspiracyjne
Działania wew. o cele kwartale
OKR - Objective Key Results
Regularne szkolenie teamu
Kultura poszukiwania wiedzy
Samodzielność zespołu
Oddolona inicjatywa
Technologia web 3d
3 kwartały + miesiąc przerwy na przemyślenie
Słabe strony
Proces rekrutacyjny
Budowane teamu
Zmiany i rozwój organizacji
Pierwsze wakacje od dawna
Strukturyzacja pracy
Trello
Detale
Strategiczne podejście w pracy
Jak awansować na wyższe stanowisko?
Czym się zajmuje zarząd?
Zespół designerski
Odpowiedzialność
Winership w projektach
Ważność miękkich skilli
Digital Designer
Praca zdalna
Praca hybrydowa
Pełne zrozumienie obu perspektyw
Wskazówki przy pracy zdalnej
Proces współpracy developer-projektant
Obustronna edukacja
Warsztaty z klientem
Edukacja klienta
Klient jest częścią zespołu
Dalsze cele
Współprace zagraniczne
Rozwój kompetencji własnych

Prowadzenie software house’u – o zespole, strategii i projektach
W tym odcinku rozmawiamy:
- o szalonych projektach z wykorzystaniem AI, deepfake i VR-u,
- o innowacyjnym produkcie edukacyjnym dla jednej z topowych szkół na świecie,
- o szybkim rozwoju firmy i nieztracaniu ducha zespołu,
- o roli strategii w procesie tworzenia projektu.

Jak lepiej facylitować warsztaty projektowe
W tym odcinku rozmawiamy o tym:
- czym jest facylitacja i dlaczego jest ważną kompetencją osób zajmujących się projektowaniem i badaniami,
- co jest ważne w facylitatorskiej praktyce,
- jakich błędów unikać przy prowadzeniu warsztatów,
- o trudnych sytuacjach w trakcie warsztatów i sposobach na ich rozwiązanie.

ZGarnij materiały o UX
Dołącz do społeczności 15 tysięcy designerek i designerów i otrzymaj Ćwiczeniowik UX za fri. 🎉 Co 2 tygodnie wyślemy Ci też newsletter pełen konkretów z obszaru product designu! 😍