Zamień ten tekst na URL Webhooka

65% freelancerów

rozlicza się na podstawie stawki godzinowej, stwórz system produktów i rozliczaj się na podstawie stworzonej wartości

240 szans sprzedaży

tyle stworzysz podczas tego kursu. To dwukrotnie więcej niż przeciętne studio projektowe z dobrze wypozycjonowaną stroną

75% freelancerów

zmienia stawki jedynie ze względu na inflację - ustalaj stawki na podstawie potencjału współpracy i analizuj sytuację klienta

Dla kogo jest ten kurs?

Dla twórców, projektantów, fotografów, copywriterów
i innych osób kreatywnych.

Dla osób, które:

💼

pracują na etacie
i są freelancerami po godzinach

Dla osób, które:

✏️

są freelancerami na 100%

Dla osób, które:

🤼

prowadzą firmy kreatywne od 2 do 20 osób

a także dla osób, które pracują w firmach i zajmują się pozyskiwaniem klientów, ofertowaniem i prowadzeniem klientów w procesie kreatywnym

czy znasz te sytuacje z autopsji?

 Jeśli tak, to ten kurs jest dla Ciebie.

Czego się nauczysz?

Ten kurs to konkretne, praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci w biznesie:

Jak przygotowywać skuteczne oferty, które zwiększą szansę na podpisanie umowy

Dowiesz się, jak pisać oferty, które klient rozumie, i które pokazują, że Twoja praca ma wartość dla jego biznesu. Będziesz szybciej przygotowywać wyceny (dzięki szablonom) i dogadywać współprace, bo klienci będą rozumieli zasady gry od pierwszej wiadomości.

Jak pozyskiwać klientów, kiedy nie wiesz, gdzie się ogłaszać

Jak sprawić, by mieć wybór, z kim chcesz współpracować, a nie realizować każde zlecenie

Jak nie być nachalnym, ale nadal profesjonalnym

Jeśli obawiasz się, że sprzedaż = wciskanie, to tu nauczysz się rozmowy, która jest partnerska, spokojna i skuteczna.

Jak się komunikować, gdy klient wysyła zapytanie i milczy

Dostaniesz gotowe scenariusze komunikacji z klientami, które budują zaufanie i nie są zbyt nachalne.

Jak negocjować i jakie narzędzia stosować, by klient zobaczył wartość w Twojej ofercie

Jak mieć spokój w głowie i nie martwić się „co dalej”

Zaplanujesz sobie pracę na najbliższe kilka miesięcy, ponieważ zbudujesz proces, który Ci na to pozwoli

Jak nie tracić czasu na bezsensowne zapytania

Nauczysz się rozpoznawać typy klientów: od tych, którzy robią tylko rozeznanie rynku i nie warto poświęcać im bardzo dużo czasu, po takich, którzy rzeczywiście chcą z Tobą pracować i którzy rozumieją Twoje usługi.

Jak zbudować swój system obsługi klienta, który zaoszczędzi Twój czas

Jak wyceniać projekty, gdy w głowie odzywa się tylko: a może mniej?

Jak rozmawiać o pieniądzach, żeby czuć się komfortowo, a przy tym nie wystraszyć klienta

Jak nie dać się wciągać w spiralę poprawek

Otrzymasz konkretne wskazówki zapisów w umowie, które określają jasne zasady współpracy i odpowiednich płatności za nieplanowane poprawki.

Jak rozmawiać o pieniądzach, żeby czuć się komfortowo, a przy tym nie wystraszyć klienta

Będziemy Ci towarzyszyć od ✉️ pierwszego kontaktu, 
przez ofertę, aż po 🤝 uścisk dłoni zadowolonego klienta.

Co zyskaSz dzięki temu kursoWi?

🤑
Wyższe stawki 
bez stresu

Godzisz się na niższe stawki, bo musisz zarabiać. W kursie zwiększysz liczbę zapytań, a więc większą swobodę w negocjacjach. Nie będziesz się zgadzać na każde zlecenie pod presją rzeczywistości.

🤓
Planowanie z wyprzedzeniem

Zamiast działać gasząc pożary, zaczniesz podejmować świadome decyzje i planować projekty z wyprzedzeniem, a nie działać ad hoc.

📃
Skuteczne oferty

Nauczysz się tworzyć propozycje, które klienci naprawdę rozumieją i wybierają częściej. Zrozumiesz na co klienci zwracają uwagę.

🧘‍♀️
Mniej poprawek 
i konfliktów

Jasna komunikacja i uporządkowany proces sprawią, że zniknie chaos, a współpraca będzie przebiegać płynnie.

🕒
Kilka h tygodniowo 
z powrotem dla Ciebie

Gotowe schematy odpowiedzi, ofert i etapów projektu skracają czas „ogarniania biznesu” do minimum.

🍰
Znajdziesz swoją niszę

Nazwiesz swojego klienta, znajdziesz konkretne osoby, z którymi możesz się skontaktować i będziesz wiedzieć JAK się z nim komunikować.

Przewiń w bok po więcej 👉

minimum nakładu, maksimum efektu

🧑‍🎓
Pracownicy tych firm
brali udział w naszych kursach:

Bonus

Razem z kursem otrzymasz dostęp do szablonów, scenariuszy rozmów i spisu narzędzi, które zoptymalizują Twoje działania i skrócą czas poświęcany na ogarnianie biznesu. 

Maciej

NIERADKA

Co wyróżnia
ten kurs?

🎯

Działania na konkretach i przykłady z branży

uczysz się od ex Venture Capitalisty, który poznał dogłębnie branżę kreatywną i jej biznesowe bolączki.

🎧 Posłuchaj o tym, jak Maciej pomógł studiu projektowemu zwiększyć przychód o 50%

Case studies

⚙️

Procesy, które
eliminują chaos

i dają Ci przewidywalność
przychodów

Sprawdzone workflows

📝

Przykłady, szablony, gotowe wiadomości

które możesz wdrożyć je od razu

Gotowce do wdrożenia

💡  

Podejście

oparte o partnerskie relacje z klientem, nie hierarchiczny układ „zlecający–wykonawca”.

Mindset

Wsparcie na społeczności

Dostęp do autora i innych kursantów
i kursantek na zamkniętej społeczności - możliwość zadawania pytań i konsultacji swojego przypadku w bezpiecznej grupie.

Wsparcie

ProGram kursu

Wszystkie moduły, co w Pakiecie Freelancer oraz:

Wszystkie moduły, co w Pakiecie Freelancer i Freelancer Pro oraz:

Kupując kurs w kompleksowym Pakiecie Frelancer Pro, otrzymujesz:

🍿
15+ h lekcji wideo
▶️️
20 modułów

🙋
2 h sesji Q&A
️🗓️
3 + 5 = 8 tygodni
📺
2 webinary

jAk to dzIaŁA?

🧐
Zasady przedsprzedaży

1

Dołączasz do kursu w przedsprzedaży od 16 grudnia do 28 stycznia 2025 🗓️

2

Jeśli zbierze się 100 osób, my nagrywamy kurs. 🎦 
Jeśli nie zbierzemy tylu chętnych, oddamy Ci całość wpłaconej kwoty 🤑

3

W kwietniu 🌳 na społeczności zaczną pojawiać się pierwsze materiały i oficjalnie zaczynamy naukę! 😎Kolejne będziemy udostępniać stopniowo, zgodnie z harmonogramem 🔗

4

Masz 7 dni od momentu startu kursu w kwietniu na jego zwrot ↩️

5

Od razu po zakupie otrzymasz dostęp do społeczności kursowej 👋, na której znajdziesz kanały poświęcone ofertom pracy 💼, portfolio review 🗃️, czy inne specjalne akcje tylko dla społeczności Design Practice.

🌳
Jak działamy w kwietniu

1

Możesz przerabiać kurs przez 8 tygodni z grupą 👥, lub we własnym tempie

2

Oglądasz kiedy chcesz ▶️, kurs jest w formie wideo

3

Dostęp do kursu masz przez 5 lat 🖐️, możesz do niego wracać w dowolnym momencie

4

Przed Tobą około 15 h 🎬 (Pakiet Freelancer Pro) materiału w formie wideo

5

2 h sesji Q&A na żywo na koniec kursu 🙋️ (Sprawdź kalendarz kursu)

6

2 bonusowe webinary🍿

7

Otrzymasz zadanie zaliczeniowe 📝 w każdym module

8

Otrzymasz dostęp do 🔒 zamkniętej społeczności kursantek i kursantów, w której możesz liczyć na wsparcie 💗

9

Jeśli zrealizujesz zadania zaliczeniowe w wyznaczonym terminie, otrzymasz certyfikat 🏆

10

Rabat 50% na zakup przyszłych aktualizacji kursu 🤑

Ile to kosztuje?

78/200

Pakiet

Freelancer

Cena

990

PLN netto + 23% VAT

1490

cena netto obowiązująca
po wyczerpaniu zniżki

Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie przed końcem przedsprzedaży.

Pakiet zawiera

  • 5-letni dostęp do kursu
  • 3 tygodnie wspólnej nauki
  • Materiał „Freelancer”
  • ~ 5* h lekcji wideo (kurs jeszcze nie powstał, więc liczba godzin jest szacunkowa)
  • Sesja Q&A z Maćkiem na koniec kursu – ok. 2 h na żywo
  • Dostęp do zamkniętej społeczności kursantek i kursantów
  • Certyfikat ukończenia (jeśli oddasz zadania zaliczeniowe
w terminie)
  • Rabat 50% na zakup przyszłych aktualizacji kursu

Pakiet

freelancer
pro

Cena

1990

PLN netto + 23% VAT

2690

cena netto obowiązująca
po wyczerpaniu zniżki

Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie przed końcem przedsprzedaży.

Pakiet zawiera

  • Wszystko, co w pakiecie Freelancer
  • Łącznie 8 tygodni wspólnej nauki
  • Materiały: „Freelancer” i „Freelancer Pro”
  • W sumie ~15* h lekcji wideo (* kurs jeszcze nie powstał, więc liczba godzin jest szacunkowa)
  • Nagranie sesji Q&A

Pakiet

studio

Cena

6990

PLN netto + 23% VAT

7990

cena netto obowiązująca
po wyczerpaniu zniżki

Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie przed końcem przedsprzedaży.

Pakiet zawiera

  • Wszystko, co w pakiecie Freelancer Pro
  • Stacjonarne warsztaty na żywo w Warszawie z materiałem „Studio” (odbędą się w wybrany maju 2026)
💰
Kiedy rusza kurs?

Aktualnie trwa przedsprzedaż kursu. Pierwsze materiały otrzymasz 8 kwietnia. Kolejne moduły będziemy udostępniać zgodnie z harmonogramem 🔗.  Zapisz się na bezpłatne lekcje, żeby otrzymać powiadomienie przed podwyżką cen 28 stycznia.

⚙️
Pomoc techniczna

Potrzebujesz faktury pro-forma? Prowadzisz firmę za granicą?
Masz problemy techniczne lub pytania na temat zakupu? Odezwij się do nas, pomożemy!

📬
hello@designpractice.pl
☎️
+48 517 169 535 (Paulina)
📝

List do szefostwa

  • Zajmujesz się pozyskiwaniem nowych zleceń w Twojej firmie, a Twoje szefostwo potrzebuje odrobiny zachęty, by kupić Ci dostęp do kursu?
  • Przygotowaliśmy zgrabny wzór listu 📬 i ofertę dla firmy w PDF, których możesz użyć. Trzymamy kciuki!
😊

Przetestuj przez 7 dni

  • A co, jeśli się okaże, że kurs Money for Creatives nie wniósł niczego nowego dla Ciebie? Skorzystaj z gwarancji satysfakcji.
  • Obejrzyj i zdecyduj. Masz 7 dni od startu kursu na dokonanie zwrotu. Oddamy Ci całą wpłaconą kwotę, bez żadnych haczyków.
🏆

Certyfikat
ukończenia

  • Po oddaniu wszystkich zadań zaliczeniowych otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu 🏆 w formie linku do umieszczenia na Linkedin oraz PDF do wydrukowania.
  • Twoje zadania będą zawierać m.in. przygotowanie nowej oferty, przedstawienie tej oferty w formie nagrania wideo, czy określenie swojej niszy i przygotowanie listy osób, do których możesz się odezwać.

Pobierz list do szefostwa

Pobierz ofertę dla firm

KuRs Wydaje

DesiGn Practice

Paulina Kacprzak i Aga Naplocha

Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Mamy ponad 7 tys klientów, a nasz newsletter subskrybuje 21 tys osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.

Odwiedź nas na naszych kanałach społecznościowych:

PYtAniA? zAdzwoń!

Chcemy odpowiedzieć na każde z Twoich pytań i rozwiać wszelkie wątpliwości. Czekamy na telefon od Ciebie!

Paulina Kacprzak współzałożycielka Design Practice
Paulina Kacprzak

Koordynatorka i wydawczyni kursu

☎️
+48 517 169 535

Czy coś pRzeOczyliśmy?

👀
F.A.Q.

1

Jak mogę zapłacić za kurs?

2

Czy można płacić w ratach?

3

Czy otrzymam fakturę VAT?

4

Prowadzę działalność/pracuję za granicą - czy mogę otrzymać fakturę VAT 0%?

5

Czy mogę skonsultować swoje zadania lub inne wątpliwości?

6

W jakie dni tygodnia odbywa się szkolenie?

7

Na czym polegają zadania zaliczeniowe?

8

Przez jaki czas mam dostęp do kursu?

9

Ile godzin tygodniowo zajmie przerobienie materiałów?

10

Czy mogę przerabiać kurs wieczorowo lub weekendowo?

11

Na czym będzie polegać grupowa sesja Q&A z Maćkiem Nieradką?

12

Jak mam przekonać swoje szefostwo, żeby zapłaciło za dostęp do kursu?

13

Formalności w mojej firmie trwają wieki! Firma nie zdąży wysłać przelewu przed końcem sprzedaży.

14

Mój budżet szkoleniowy jest za mały.

15

Czy mogę kupić kurs dla kilku osób?