MONEyfor creatives
Kreatywność to Twoja mocna strona, ale biznes już mniej?
W tym kursie nauczysz się znaleźć potencjalnych klientów, odpowiednio wyceniać, przygotować ofertę, negocjować i budować relacje.
👇 Obejrzyj intro – prowadzący Tomek Biskup opowiada o zawartości kursu (2:05 min)
65% freelancerów
rozlicza się na podstawie stawki godzinowej, stwórz system produktów i rozliczaj się na podstawie stworzonej wartości
240 szans sprzedaży
tyle stworzysz podczas tego kursu. To dwukrotnie więcej niż przeciętne studio projektowe z dobrze wypozycjonowaną stroną
75% freelancerów
zmienia stawki jedynie ze względu na inflację - ustalaj stawki na podstawie potencjału współpracy i analizuj sytuację klienta
Dla kogo jest ten kurs?
Dla twórców, projektantów, fotografów, copywriterów i innych osób kreatywnych.
Dla osób, które:
💼
pracują na etacie i są freelancerami po godzinach
Dla osób, które:
✏️
są freelancerami na 100%
Dla osób, które:
🤼
prowadzą firmy kreatywne od 2 do 20 osób
a także dla osób, które pracują w firmach i zajmują się pozyskiwaniem klientów, ofertowaniem i prowadzeniem klientów w procesie kreatywnym
czy znasz te sytuacje z autopsji?
Jeśli tak, to ten kurs jest dla Ciebie.

Czego się nauczysz?
Ten kurs to konkretne, praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci w biznesie:
✅
Jak przygotowywać skuteczne oferty, które zwiększą szansę na podpisanie umowy
Dowiesz się, jak pisać oferty, które klient rozumie, i które pokazują, że Twoja praca ma wartość dla jego biznesu. Będziesz szybciej przygotowywać wyceny (dzięki szablonom) i dogadywać współprace, bo klienci będą rozumieli zasady gry od pierwszej wiadomości.
✅
Jak pozyskiwać klientów, kiedy nie wiesz, gdzie się ogłaszać
✅
Jak sprawić, by mieć wybór, z kim chcesz współpracować, a nie realizować każde zlecenie
✅
Jak nie być nachalnym, ale nadal profesjonalnym
Jeśli obawiasz się, że sprzedaż = wciskanie, to tu nauczysz się rozmowy, która jest partnerska, spokojna i skuteczna.
✅
Jak się komunikować, gdy klient wysyła zapytanie i milczy
Dostaniesz gotowe scenariusze komunikacji z klientami, które budują zaufanie i nie są zbyt nachalne.
✅
Jak negocjować i jakie narzędzia stosować, by klient zobaczył wartość w Twojej ofercie
✅
Jak mieć spokój w głowie i nie martwić się „co dalej”
Zaplanujesz sobie pracę na najbliższe kilka miesięcy, ponieważ zbudujesz proces, który Ci na to pozwoli
✅
Jak nie tracić czasu na bezsensowne zapytania
Nauczysz się rozpoznawać typy klientów: od tych, którzy robią tylko rozeznanie rynku i nie warto poświęcać im bardzo dużo czasu, po takich, którzy rzeczywiście chcą z Tobą pracować i którzy rozumieją Twoje usługi.
✅
Jak zbudować swój system obsługi klienta, który zaoszczędzi Twój czas
✅
Jak wyceniać projekty, gdy w głowie odzywa się tylko: a może mniej?
✅
Jak rozmawiać o pieniądzach, żeby czuć się komfortowo, a przy tym nie wystraszyć klienta
✅
Jak nie dać się wciągać w spiralę poprawek
Otrzymasz konkretne wskazówki zapisów w umowie, które określają jasne zasady współpracy i odpowiednich płatności za nieplanowane poprawki.
✅
Jak rozmawiać o pieniądzach, żeby czuć się komfortowo, a przy tym nie wystraszyć klienta
plan Webflow za darmo
Zaoszczędzisz 💰 1100 złotych, dołączając do kursu

Będziemy Ci towarzyszyć od ✉️ pierwszego kontaktu, przez ofertę, aż po 🤝 uścisk dłoni zadowolonego klienta.
Co zyskaSz dzięki temu kursoWi?
Przewiń w bok po więcej 👉
minimum nakładu, maksimum efektu

Bonus
Razem z kursem otrzymasz dostęp do szablonów, scenariuszy rozmów i spisu narzędzi, które zoptymalizują Twoje działania i skrócą czas poświęcany na ogarnianie biznesu.
Maciej
NIERADKA

1
Obecnie pracuje jako Chief Operations Officer w Uniforma Studio
2
Przez swoje działania sprawił, że studio Uniforma powiększyło biuro ponad dwukrotnie, stabilnie planuje rozwój i realizuje coraz większe projekty, a studio w rok zwiększyło przychód o ponad milion złotych.
3
Doświadczenie w budowie strategii wzrostu oraz inwestycjach kapitałowych, zdobywał jako Investment Manager w Bauer Media Group i funduszu inwestycyjnym Venture Capital.
4
Przez kilka lat w roli VP of Strategy napędzał międzynarodową ekspansję grupy spółek z branży Digital Marketingu, uruchamiając i rozwijając operacje w Czechach i Indiach.
Co wyróżnia ten kurs?
🎯
Działania na konkretach i przykłady z branży
uczysz się od ex Venture Capitalisty, który poznał dogłębnie branżę kreatywną i jej biznesowe bolączki.
🎧 Posłuchaj o tym, jak Maciej pomógł studiu projektowemu zwiększyć przychód o 50%
Case studies
⚙️
Procesy, które eliminują chaos
i dają Ci przewidywalność przychodów
Sprawdzone workflows
📝
Przykłady, szablony, gotowe wiadomości
które możesz wdrożyć je od razu
Gotowce do wdrożenia
💡
Podejście
oparte o partnerskie relacje z klientem, nie hierarchiczny układ „zlecający–wykonawca”.
Mindset
⭐
Wsparcie na społeczności
Dostęp do autora i innych kursantów i kursantek na zamkniętej społeczności - możliwość zadawania pytań i konsultacji swojego przypadku w bezpiecznej grupie.
Wsparcie
ProGram kursu
Moduł 1
💼
Kto jest moim klientem (wstęp)
- Etapy dojrzałości klienta,
- Zasadność i drogi dotarcia,
- Na którym kanale się skupić,
- Jak znaleźć osobę decyzyjną.
Moduł 2
⏩
Sprzedaż nie musi być czasochłonna
- Zadzwoń do byłego
- Zapytaj znajomego
- Odezwij się do konkurencji Twojego byłego klienta
- Jak przekuć te lekcje w proces
Moduł 3
🗣️
Podstawy rozmowy z klientem
- Jak zadawać 3 kluczowe pytania, które odsłaniają potrzebę.
- Skrypt 3-minutowego discovery przy ograniczonym czasie.
Moduł 4
📄
Szybkie, jasne oferty
- Struktura oferty (wynik - proces - cena),
- 3 gotowe szablony ofert (krótka, rozszerzona, retainer-propozycja),
- Jak wycenić pracę „po godzinach” - model wartość vs. czas,
- Dlaczego musisz spotkać się z klientem prezentując ofertę?
Moduł 5
💁♀️
Follow-up, czyli wróć do klienta, który kiedyś pytał
- 5 sekwencji follow-up (email / LinkedIn / voice note) - gotowe teksty.
- Kiedy odpuścić - reguła 6 kontaktów.
Moduł 6
🍏
Obsługa klienta i upsell w projektach jednorazowych
- Checklista kickoff: dostarczanie - feedback - finalizacja.
- 2 pomysły na dyskretne upselle po projekcie.
Moduł 7
🔧
Proste narzędzia i minimum CRM
- Jak używać darmowego arkusza lub prostego CRM do śledzenia leadów i follow-upów.
- Szablon arkusza leadów + kalendarza kontaktów.
Moduł 8
🕰️
Sprzedażowy time management
Priorytetyzacja, „mini-qualify” klienta w 2 minuty.
Wszystkie moduły, co w Pakiecie Freelancer oraz:
Moduł 1
🧢
Kto jest moim klientem (całość)
- Etapy dojrzałości klienta,
- Zasadność i drogi dotarcia,
- Macierz trafnych decyzji – jak nie przepalać budżetu na działania
Moduł 2
🧦
Specyfika klientów
- Od nieświadomego po szukającego,
- Kanały prowadzenia komunikacji i typy komunikatów,
- Specyfika poszczególnych typów komunikatów
Moduł 3
🕳️
Pozycjonowanie oferty i nisza
Jak wybrać segment klientów (kto płaci najlepiej) i dopasować język komunikacji.
Moduł 4
🖼️
Portfolio i case study, które sprzedają
- Format case study: problem - proces - wynik - dowód (liczby/testimonial).
- Jak „opakować” historyczne realizacje, żeby były atrakcyjne dla klientów biznesowych.
Moduł 5
🔦
Jak wyznaczyć problem (insight) i ustalić intencję zakupową (intent)
- Definicja uniwersalnego problemu rynkowego,
- Co ich grzeje? Przykłady problemów i implikacje,
- Kiedy kupują? Definicja intencji zakupowej,
- Jak połączyć problemy branży z intencjami zakupowymi - odnalezienie klienta idealnego,
- Podsumowanie - oferujesz wiedzę rynkową, nie usługę.
Moduł 6
📣
Content i personal branding (LinkedIn jako centrum)
- O czym pisać? (formaty: case, insight, edukacja)
- Jak opowiadać o realizacjach w angażujący sposób,
Moduł 7
🌾
Organiczny prospecting na LinkedIn
- Jak znaleźć klientów (filtry, grupy, wyszukiwania boolean).
- O co zagadać
- 6 etapów kontaktu
- Wzorce pierwszej wiadomości + follow-up
Moduł 8
🖇️
Konwersja na spotkaniu i przygotowanie oferty
- Scenariusz spotkania: 15/30/60 min templates.
- Propozycje pakietów (fixed price, abonament, mixed).
Moduł 9
🪈
Stały pipeline bez chaosu
- CRM prosty, pipeline etapowy, KPI (MQL - SQL - Oferta - Kontrakt)
- Jak oceniać lead quality (scoring).
Moduł 10
🎲
Negocjacje i obrona ceny
- 5 taktyk do negocjacji wartej zachowania marży
- Case: kiedy daje się rabat, jak to skalkulować
Moduł 11
⚙️
Negocjacje i zabezpieczenia umów
- Klauzule zabezpieczające wykonawcę,
- Model płatności (etapy/milestones),
- Jak wykorzystać prawa autorskie i majątkowe jako narzędzie negocjacji.
Moduł 12
⚙️
Analiza i optymalizacja procesu
Czym są i jak mierzyć: CLTV, CAC (nawet w mikro-skali), i decydować, które leady są warte czasu.
Wszystkie moduły, co w Pakiecie Freelancer i Freelancer Pro oraz:
Moduł 1
Strategia segmentacji i propozycja wartości
- Jak zdefiniować 2-3 docelowe segmenty i stworzyć dla nich value proposition.
- Jak zamykać usługi w pakiety
Moduł 2
🗃️
Budowanie oferty obsługowej i pakietów
- Pakiety: jednorazowy projekt vs. abonament (obsługa).
- Taryfikator, SLA, co zawiera abonament.
Moduł 3
👨🔬
Aktywna sprzedaż: proces BD w studio
- Rola BD vs. PM vs. Lead Designer - kiedy przekazywać klienta, jak nie zrobić ze sprzedawcy ownera projektu.
- Cold outreach + warm outreach + events – playbook, jak sprzedać w zależności od kanału.
🖥️
Landing pages dla grup klientów
- Jak budować dedykowane landing pages: nagłówek, proof, case, CTA, forms.
- Testy A/B i mierniki konwersji.
Moduł 5
🍔
Kampanie content - lead magnet - nurturing
- Projekt lead magnet (mini case, checklist, kalkulator wyceny/widełki), czyli automat do pozyskania leadów.
- Email nurturing sequences.
- Jak wykorzystać Pinterest w promocji swoich projektów i budować wizerunek.
Moduł 6
💼
Proces ofertowy w studio
- Propozycja + prezentacja wideo + demo pack (mini case + referencje).
- Szablon propozycji: executive summary - scope - timeline - price - next steps.
Moduł 7
💯
CRM, pipeline i metryki
- Jak ustawić pipeline, właścicieli etapów, SLA odpowiedzi.
- KPI: win-rate, average deal size, sales cycle length.
Moduł 8
💳
Upsell/cross-sell/abonament
Jak proponować dalszą obsługę i tworzyć programy lojalnościowe dla klientów.
Moduł 9
🧞♂️
Skalowanie i delegowanie
- Kiedy zatrudnić stażystę/praktykanta; checklist komunikacji.
- Jaki zakres obowiązków, jakie wymagania na start.
- Cel - oddalić właścicieli od procesu.
Moduł 10
🗺️
Testy rynkowe i skalowanie oferty
MVP oferty, landing page testy, feedback loop.
Kupując kurs w kompleksowym Pakiecie Frelancer Pro, otrzymujesz:
Wasze OpiNie
Otrzymaliśmy super opinie o wyzwaniu Typo Challenge. 💬
Oto niektóre z nich. 🫠
jAk to dzIaŁA?
1
Dołączasz do kursu w przedsprzedaży od 16 grudnia do 28 stycznia 2025 🗓️
2
Jeśli zbierze się 100 osób, my nagrywamy kurs. 🎦 Jeśli nie zbierzemy tylu chętnych, oddamy Ci całość wpłaconej kwoty 🤑
3
W kwietniu 🌳 na społeczności zaczną pojawiać się pierwsze materiały i oficjalnie zaczynamy naukę! 😎Kolejne będziemy udostępniać stopniowo, zgodnie z harmonogramem 🔗
4
Masz 7 dni od momentu startu kursu w kwietniu na jego zwrot ↩️
5
Od razu po zakupie otrzymasz dostęp do społeczności kursowej 👋, na której znajdziesz kanały poświęcone ofertom pracy 💼, portfolio review 🗃️, czy inne specjalne akcje tylko dla społeczności Design Practice.
1
Możesz przerabiać kurs przez 8 tygodni z grupą 👥, lub we własnym tempie
2
Oglądasz kiedy chcesz ▶️, kurs jest w formie wideo
3
Dostęp do kursu masz przez 5 lat 🖐️, możesz do niego wracać w dowolnym momencie
4
Przed Tobą około 15 h 🎬 (Pakiet Freelancer Pro) materiału w formie wideo
5
2 h sesji Q&A na żywo na koniec kursu 🙋️ (Sprawdź kalendarz kursu)
6
2 bonusowe webinary🍿
7
Otrzymasz zadanie zaliczeniowe 📝 w każdym module
8
Otrzymasz dostęp do 🔒 zamkniętej społeczności kursantek i kursantów, w której możesz liczyć na wsparcie 💗
9
Jeśli zrealizujesz zadania zaliczeniowe w wyznaczonym terminie, otrzymasz certyfikat 🏆
10
Rabat 50% na zakup przyszłych aktualizacji kursu 🤑
JAk dzIAŁA pRzedspRzedAż?
1
Między 26 września a 4 października możesz kupić dostęp do kursu w przedsprzedaży. 🛍 Uwaga: kurs jest jeszcze w produkcji!
2
Jeśli 200 osób zakupi kurs, zaczynamy nagrywanie. Jeśli nie uzbieramy tylu chętnych, zwrócimy Ci pieniądze. 💰
3
Kurs będzie gotowy pod koniec listopada 2023. Wtedy dostaniesz do niego dostęp i rozpoczniemy wspólną naukę. 🍿
4
Kupując w przedsprzedaży otrzymujesz specjalną cenę, która więcej się nie powtórzy. 🤝
5
Pod koniec listopada ponownie otworzymy okienko sprzedażowe - cena wzrośnie wtedy o 300 zł. 📈
6
Masz pytania? Napisz do nas na czacie 👇
Ile to kosztuje?
78/200
Pakiet
Freelancer
Cena
990
1490
Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie przed końcem przedsprzedaży.
Pakiet zawiera
- 5-letni dostęp do kursu
- 3 tygodnie wspólnej nauki
- Materiał „Freelancer”
- ~ 5* h lekcji wideo (kurs jeszcze nie powstał, więc liczba godzin jest szacunkowa)
- Sesja Q&A z Maćkiem na koniec kursu – ok. 2 h na żywo
- Dostęp do zamkniętej społeczności kursantek i kursantów
- Certyfikat ukończenia (jeśli oddasz zadania zaliczeniowe w terminie)
- Rabat 50% na zakup przyszłych aktualizacji kursu

Pakiet
freelancer
pro
Cena
1990
2690
Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie przed końcem przedsprzedaży.
Pakiet zawiera
- Wszystko, co w pakiecie Freelancer
- Łącznie 8 tygodni wspólnej nauki
- Materiały: „Freelancer” i „Freelancer Pro”
- W sumie ~15* h lekcji wideo (* kurs jeszcze nie powstał, więc liczba godzin jest szacunkowa)
- Nagranie sesji Q&A

Pakiet
studio
Cena
6990
7990
Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie przed końcem przedsprzedaży.
Pakiet zawiera
- Wszystko, co w pakiecie Freelancer Pro
- Stacjonarne warsztaty na żywo w Warszawie z materiałem „Studio” (odbędą się w wybrany maju 2026)

Aktualnie trwa przedsprzedaż kursu. Pierwsze materiały otrzymasz 8 kwietnia. Kolejne moduły będziemy udostępniać zgodnie z harmonogramem 🔗. Zapisz się na bezpłatne lekcje, żeby otrzymać powiadomienie przed podwyżką cen 28 stycznia.
Potrzebujesz faktury pro-forma? Prowadzisz firmę za granicą? Masz problemy techniczne lub pytania na temat zakupu? Odezwij się do nas, pomożemy!
List do szefostwa
- Zajmujesz się pozyskiwaniem nowych zleceń w Twojej firmie, a Twoje szefostwo potrzebuje odrobiny zachęty, by kupić Ci dostęp do kursu?
- Przygotowaliśmy zgrabny wzór listu 📬 i ofertę dla firmy w PDF, których możesz użyć. Trzymamy kciuki!
Przetestuj przez 7 dni
- A co, jeśli się okaże, że kurs Money for Creatives nie wniósł niczego nowego dla Ciebie? Skorzystaj z gwarancji satysfakcji.
- Obejrzyj i zdecyduj. Masz 7 dni od startu kursu na dokonanie zwrotu. Oddamy Ci całą wpłaconą kwotę, bez żadnych haczyków.
Certyfikat ukończenia
- Po oddaniu wszystkich zadań zaliczeniowych otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu 🏆 w formie linku do umieszczenia na Linkedin oraz PDF do wydrukowania.
- Twoje zadania będą zawierać m.in. przygotowanie nowej oferty, przedstawienie tej oferty w formie nagrania wideo, czy określenie swojej niszy i przygotowanie listy osób, do których możesz się odezwać.
Pobierz list do szefostwa
KuRs Wydaje
DesiGn Practice
Paulina Kacprzak i Aga Naplocha
Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Mamy ponad 7 tys klientów, a nasz newsletter subskrybuje 21 tys osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.
Bezpłatne lekcje
Zapisz się na listę, aby otrzymać 5 bezpłatnych lekcji o typografii przygotowanych przez Mateusza Machalskiego. Trafią prosto Twoją skrzynkę 📬, razem z linkami i notatkami do każdej z nich.
Powiadomimy Cię też, przed końcem sprzedaży kursu. 💰
PYtAniA? zAdzwoń!
Chcemy odpowiedzieć na każde z Twoich pytań i rozwiać wszelkie wątpliwości. Czekamy na telefon od Ciebie!
Koordynatorka i wydawczyni kursu
Czy coś pRzeOczyliśmy?
1
Jak mogę zapłacić za kurs?
2
Czy można płacić w ratach?
3
Czy otrzymam fakturę VAT?
4
Prowadzę działalność/pracuję za granicą - czy mogę otrzymać fakturę VAT 0%?
5
Czy mogę skonsultować swoje zadania lub inne wątpliwości?
6
W jakie dni tygodnia odbywa się szkolenie?
7
Na czym polegają zadania zaliczeniowe?
8
Przez jaki czas mam dostęp do kursu?
9
Ile godzin tygodniowo zajmie przerobienie materiałów?
10
Czy mogę przerabiać kurs wieczorowo lub weekendowo?
11
Na czym będzie polegać grupowa sesja Q&A z Maćkiem Nieradką?
12
Jak mam przekonać swoje szefostwo, żeby zapłaciło za dostęp do kursu?
13
Formalności w mojej firmie trwają wieki! Firma nie zdąży wysłać przelewu przed końcem sprzedaży.
14
Mój budżet szkoleniowy jest za mały.
15
Czy mogę kupić kurs dla kilku osób?
23
Kiedy i w jaki sposób otrzymam roczny plan CMS Webflow?

