Zdekodujmy wspólnie klienta:
praca z feedbackiem,
gdzie wszyscy zwyciężają
Jak to działa?
☝️ Zapisz się na szkolenie.
✌️ (dla chętnych) Wyślij nam feedback od klienta, z którym trudno było Ci się zmierzyć - opis sytuacji + cytaty.
🤟 Michał wybierze kilka przykładów i pokaże, jak on rozmawiałby
z klientem w danej sytuacji.
jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami,
jak odnosić się do feedbacku,
i jak wyciągać cenne lekcje z porażek.
MIchAŁ
MIeRzwA
1
Projektant i art director z 15-letnim doświadczeniem
2
Edukuje, by podnosić poziom designu w Polsce
3
Kiedyś freelancer, teraz prowadzi 7-osobowe studio Uniforma, które współpracuje z klientami z całego świata.
4
Stoi na pierwszej linii mediacji pomiędzy jego zespłem kreatywnym, a klientem i zespołem klienta.
5
Ścieżka jego projektów zaczyna się w momencie spotkania z przedsiębiorcą, który często jeszcze nie wie co ma zrobić, by stworzyć tożsamość swojej marki, albo zwyczajnie nie wie, dlaczego jego firma nie zdobywa pozycji na jaką zasługuje.
wystąpi
Oprócz zaproszenia na webinar, otrzymasz też 4 bezpłatne lekcje wideo 🍿 o brand designie. Lekcje trafią do Ciebie zaraz po zapisie.

1️⃣5️⃣ tipów, jak zacząć współpracę z klientem w kontekście identyfikacji wizualnej
na Twoje sugestie.
Za zaoszczędzony czas podziękujesz nam później! 😉

8️⃣ porad, jak wytłumaczyć klientowi czym jest branding

9️⃣ etapów tworzenia identyfikacji wizualnej
z masłem! 🪄

👀 Zdefiniowanie swojej tożsamości
Webinar prowadzą Paulina Kacprzak i Aga Naplocha
Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Pod swoje skrzydła wzięłyśmy już prawie 7000 osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.
