Czym jest
employer branding?
Szymon Motławski - założyciel Agencji Employer Branding, która zgarnęła wiele nagród i wyróżnień branżowych. Kreuje wizerunek mniejszych i większych organizacji z przeróżnych obszarów.
Sponsorem odcinka jest the:protocol - serwis z konkretnymi ofertami pracy dla branży IT. Sprawdźcie theprotocol.it
Posłuchaj odcinka
Errata
Errata odnośnie gapu wynagrodzeniowego, o którym wspominał Szymon. Szymon podał liczbę ~20%, a jak sprawdził po rozmowie w 2023 r. ta liczba wynosi ok. 10%.
📔 Książki:
- „Delfin w malinach. Snobizmy i obyczaje ostatniej dekady” Opracowanie zbiorowe.
- „DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację” Daniel H. Pink
🔗 Linki:
👤 Osoby:
- Przemysław Sadura,
- Sławomir Sierakowski
💻 Firmy:
- wizaz.pl
- Kubot
🧠 Pojęcia:
- Employer branding - marketing, którego produktem jest oferta pracy.
- Proper employer branding
- Cele wizerunkowe
- HR manager
- Marka generalna
- Helikopterowe spojrzenie
- Zespół CSR
- Ekwiwalent reklamowy
- EBP
- EVP (Employee Value Proposition)
- Aspiracje grup docelowych
- KPI (Key Performance Indicators)
- Full Remote job
- Workation
- Home office
- Dążenie do mistrzostwa
- Strategia diversity and inclusion (zarządzania różnorodnością)
- Reguła niedostępności Cialdiniego
- Platformy ewaluacyjne
💡 Wskazówki i rady:
- Do kogo kierować employer branding
- Dylematy na granicy marketingu i HR
- Proces strategiczny w budowaniu employer brandingu
- Outreach
- Długofalowa współpraca z firmą
- Motywacja do działań nad employer brandingowych
- Wymarzony pracownik
- Co motywuje pracowników?
- Automotywacja
- Wartość meetupów w procesie rekrutacji
- Activity-based working
- Praca urzędnika / praca w ministerstwie
- Różnice między pokoleniami
- Życie osobiste decyduje o tym jakie decyzje podejmujemy
🔧 Narzędzia:
- Badania fokusowe
- Badania user generation content
- Wysoki wskaźnik rekomendacji
- Wskaźnik rotacji
- Wskaźnik powrotu do organizacji
🤩 Jak employer branding, to i umiejętności miękkie! A o nich dowiesz się więcej z 35. odcinka naszego podcastu, gdzie rozmawiamy z Bartkiem Jurkowskim z I'MPRO IMPRO. Wskakuj na ucztę! ❤️
O łączeniu badań jakościowych i ilościowych
W tym odcinku rozmawiamy o:
• prowadzeniu badań ilościowych i jakościowych
• łączeniu obu metod
• podejściu Atomic UX Research
• talentach Gallupa i współpracy
Sponsorem odcinka jest the:protocol - serwis z konkretnymi ofertami pracy dla branży IT. Sprawdźcie theprotocol.it
O pracy z misją
W tym odcinku rozmawiamy o:
• zmianie oblicza polskich szpitali dla dzieci
• empatii i wychodzeniu poza digital
• spełnianiu się na wielu polach jako designer i lider
Sponsorem odcinka jest the:protocol - serwis z konkretnymi ofertami pracy dla branży IT. Sprawdźcie theprotocol.it
ZGarnij materiały
Dołącz do społeczności 20 tysięcy designerek i designerów 🤯 i otrzymaj „Finansownik freelancera” i nasz super ćwiczeniownik w UX, zupełnie za fri! 🎉 Co 2 tygodnie wyślemy Ci też newsletter pełen konkretów z obszaru product designu! 😍