Jak się promować
jako designer i jako studio?
Do’s and don’ts autopromocji.
Jak promuje się studio Uniforma, by przyciągać ciekawych klientów?
Jakie błędy popełniają designerzy, którzy aplikują do pracy w Uniformie?
Jak konsekwentnie budować self-brand?
MIchAŁ
MIeRzwA
1
Projektant i art director z 15-letnim doświadczeniem
2
Edukuje, by podnosić poziom designu w Polsce
3
Kiedyś freelancer, teraz prowadzi 7-osobowe studio Uniforma, które współpracuje z klientami z całego świata
4
Stoi na pierwszej linii mediacji pomiędzy jego zespłem kreatywnym, a klientem i zespołem klienta
5
Ścieżka jego projektów zaczyna się w momencie spotkania z przedsiębiorcą, który często jeszcze nie wie co ma zrobić, by stworzyć tożsamość swojej marki, albo zwyczajnie nie wie, dlaczego jego firma nie zdobywa pozycji na jaką zasługuje.
wystąpi
Oprócz zaproszenia na webinar, otrzymasz też we wrześniu 3 bezpłatne lekcje wideo 🍿 o brandingu.
Pierwsza lekcja trafi do Ciebie zaraz po zapisie.

1️⃣5️⃣ tipów, jak zacząć współpracę z klientem w kontekście identyfikacji wizualnej
Za zaoszczędzony czas podziękujesz nam później! 😉

8️⃣ porad, jak wytłumaczyć klientowi czym jest branding

9️⃣ etapów tworzenia identyfikacji wizualnej
Webinar prowadzą Paulina Kacprzak i Aga Naplocha
Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Możesz nas znać z kursu Digital Designer albo konferencji Elementarz UX. Pod swoje skrzydła wzięłyśmy już ponad 5000 osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.