Zamień ten tekst na URL Webhooka

Spokojnie, ten chaos da się poukładać! 🧘

Jeśli jesteś osobą, która działa kreatywnie, a nie chcesz uczyć się sprzedaży – ten kurs jest dla Ciebie. Twoje projekty zasługują na więcej uwagi (bez żebrania o lajki). 🤘

👉
Sprawdź program

DlA koGo

Dla designerek i designerów, tworzących identyfikacje wizualne, działających w UX/UI, ilustracji, brandingu lub innej dziedzinie designu, którzy:

działają organicznie w social mediach, a zarazem są sfrustrowani ilością czasu, który muszą na to poświęcić – bez współmiernych efektów 

chcą być niezależni
od kapryśnego algorytmu
i virali

chcą poznać sprawdzone sposoby na wykorzystanie Meta Ads i nie przepalić budżetu

skuteczne reklamy, czyli jakie?

Wkładasz złotówkę,
a kilkukrotność zwraca Ci się w zleceniach

Czy wiesz, że każda wydana złotówka na reklamę może przynieść nawet 10 złotych zwrotu*?

6-10-krotny zwrot jest całkowicie osiągalny, jeśli dobrze zoptymalizujesz swój profil i stworzysz przemyślaną kampanię z odpowiednio dobraną grupą docelową. Nawet przy budżetach 30-50 zł dziennie!

Dajemy dowody na to, że inwestycja w reklamy może się zwrócić wielokrotnie.

*Na podstawie naszego doświadczenia

Czego się nauczysz?

Zamiast „próbować” po omacku, nauczysz się, jak działać z głową. Przestaniesz przepalać budżet, a reklamy zaczną Ci się zwracać z nawiązką. 💰 Kurs stworzyliśmy z myślą o twórczyniach i twórcach, którzy nie chcą być sprzedawcami, ale chcą być widoczni online.

🎯

Nauczysz się, jak działa system Meta Ads i co zrobić, by Twoje reklamy faktycznie przyciągały klientów.

👩‍💻

Zrozumiesz, jak tworzyć efektywne kampanie krok po kroku – od wyboru celu, przez ustawienia grupy odbiorców, po analizę i optymalizację wyników.

🔍

Dowiesz się, jak uniknąć najczęstszych błędów, 
które przepalają budżet, a przy tym jak zbudować własny, sprawdzony, no i powtarzalny proces tworzenia kampanii.

📱

Nauczysz się, jak prowadzić skuteczne kampanie, nawet jeśli nie masz dużego budżetu, oraz jak dobrze przygotować swój profil na Instagramie – aby przyciągał uwagę i budził zaufanie.

🎨

Pokażemy Ci na przykładzie osoby z branży, jak wygląda realna kampania – od strategii, aż do wyników.  Wszystko na podstawie jednej osoby ze społeczności Design Practice. No bullshit!

Przewiń w bok po więcej 👉

Co się zmieni w Twojej karierze?

🚀 Zyskasz przewagę na rynku

Większość designerów kończy na dodawaniu prac na Instagramie. Ty nauczysz się, jak dotrzeć z ofertą do ludzi, którzy potrzebują Twoich usług.

🎯 Nie będziesz już czekać na polecenia i algorytmy

Zamiast czekać na „idealnego klienta”, zaczniesz aktywnie przyciągać ich do siebie – z konkretną ofertą i jasnym komunikatem.

💸 Zwiększysz swoje przychody

Reklamy pozwolą Ci zwiększać widoczność własnej marki i generować zapytania o usługi. Dowiesz się, jak ustawiać reklamy, które zwracają się kilkukrotnie.

🧑‍🎓
Pracownicy tych firm
brali udział w naszych kursach:

Kilka faktów

🎯 80% osób* z branży kreatywnej, które korzystają z reklam,
nie wie, jak ocenić ich skuteczność.

Najwyższa pora dowiedzieć się, jak wyciągać wnioski z uruchomionych kampanii.

*Na podstawie naszej ankiety, którą wypełniło ponad 400 osób.

Najczęstszy blokujący czynnik?

Brak czasu i niepewność, od czego zacząć. 🕒

„Reklamy nic mi nie dały” – jeśli też tak myślisz, to znaczy, że potrzebujesz przemyślanego schematu działań.

💡 Ten kurs to praktyczna droga na skróty – od „nie wiem jak” do „działa!”

🧐
Wyjątkowa formuła – case study osoby z naszej społeczności

W kursie zajmiemy się profilem jednej osoby z naszej społeczności i będziemy pokazywać krok po kroku proces pracy nad jej kontem na Instagramie i nad reklamami.

Wspólnie będziemy 📊 analizować wyniki, zastanawiać się, co można zrobić lepiej no, i w jaki sposób 🎯 trafić do potencjalnych klientów. 

Jakie są wymagania?

Potrzebujesz na start

  • Świadomość, do kogo kierujesz Twoje usługi / produkty
  • Cel, jaki chcesz osiągnąć dzięki reklamie
  • Umiejętność korzystania z Instagrama / Facebooka jako użytkownik
  • Budżet, który przeznaczysz na swoje reklamy. W kursie rekomendujemy na początek 16 zł dziennie, czyli 500 zł miesięcznie, ale to Ty finalnie decydujesz, ile chcesz zainwestować
  • Komputer z dostępem do internetu

Nie potrzebujesz

  • Wiedzieć, jak działa system Meta Ads
  • Mieć gotowej strategii reklamowej

Marta

Krawczyk

ProGram kursu

🍿
~10 h lekcji wideo
▶️️ 5 modułów

+ moduł 6 dla pakietów Premium i Pro

🙋
~8 h sesji Q&A
️🗓️
5 tygodni
📺
2 h webinarów

Zawartość kursu

Kurs jeszcze nie powstał, dlatego jego program może jeszcze ulec delikatnym modyfikacjom.

Znajdziesz tu nagrania wszystkich, merytorycznych webinarów, które odbyły się w przeszłości i nie są już dostępne dla szerokiej publiczności. :)

🍿

2 webinary

🎬

2 h wideo

🤓

pełne konkretów

😎️

oglądasz kiedy chcesz

Razem z kursem otrzymujesz dostęp do społeczności Design Practice, na której możesz na bieżąco zadawać pytania, budować networking, a także zdobywać ciekawe zlecenia.

JAk dzIAŁA pRzedspRzedAż?

🧐 Zasady przedsprzedaży

1

Od 9 do 16 czerwca możesz kupić dostęp do kursu w przedsprzedaży. 🛍 Uwaga: kurs jeszcze nie powstał.

2

Jeśli 100 osób zakupi dostęp, rozpoczynamy produkcję kursu. Jeśli nie uzbieramy tylu chętnych, po prostu zwrócimy Ci całość wpłaconej kwoty. 💰

3

Kurs ruszy 9 września 2025. Wtedy otrzymasz dostęp do lekcji wideo i rozpoczniemy wspólną naukę. 🍿

4

Kupując w przedsprzedaży otrzymujesz specjalną, najkorzystniejszą cenę, która więcej się nie powtórzy. 🤝 Chcemy w ten sposób wynagrodzić Twoje zaufanie.

5

We wrześniu ponownie otworzymy okienko sprzedażowe – cena wzrośnie wtedy o 100 zł. 📈

6

Masz pytania? Napisz do nas na hello@designpractice.pl.

🍁 Jak działamy jesienią?

1

Dołączasz do kursu Ads for Creatives 🔥

2

Możesz przerabiać kurs przez 4 tygodnie (według harmonogramu z grupą), lub we własnym tempie 📅

3

Oglądasz, kiedy chcesz – kurs jest w formie lekcji wideo 🎥

4

Dostęp do kursu masz przez 5 lat – możesz do niego wracać w dowolnym momencie 🔁

5

Przed Tobą około 10 h materiału wideo ▶️

6

 4 sesje Q&A na żywo (Sprawdź kalendarz spotkań) 🙋

7

2h bonusowych webinarów 🎁

8

Praca domowa na koniec każdego modułu 📝

9

Otrzymasz również dostęp do zamkniętej społeczności kursantek 
i kursantów, w której możesz liczyć na wsparcie 🤝

10

Jeśli prawidłowo wykonasz projekt końcowy w wyznaczonym terminie otrzymasz certyfikat 📃

Kupujesz kurs w najniższej cenie.

W kolejnym oknie sprzedażowym (we wrześniu) cena wzrośnie o 100 zł.

Kup dostęp do kursu

Przedsprzedaż kursu rozpocznie się 9 czerwca.

Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie.

78/200

Pakiet

BasIc

Cena

890

PLN brutto (zawiera VAT)

Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie, kiedy wystartuje przedsprzedaż (9 czerwca).

Pakiet zawiera

  • 5-letni dostęp do kursu
  • około 10 h kursu w formie nagrań wideo
  • 4 grupowe sesje Q&A z autorką – ok. 8 h na żywo
  • Dostęp do zamkniętej społeczności kursantek i kursantów
  • Certyfikat ukończenia (jeśli oddasz projekt końcowy w terminie)
  • Rabat 50% na zakup przyszłych aktualizacji kursu

Pakiet

PreMium

Cena

1090

PLN brutto (zawiera VAT)

Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie, kiedy wystartuje przedsprzedaż (9 czerwca).

Pakiet zawiera

  • Wszystko, co w pakiecie Basic
  • Dodatkowy Moduł 6 (ok. 1,5 h) – „Strategia – jak prowadzić klienta od pierwszego kontaktu do zakupu”. A w nim szereg rad dla osób, które chcą zacząć mówić o swojej ofercie z pewnością oraz lekcja o planowaniu i korzystaniu z AI.
  • Nagrania sesji Q&A - zarówno z obecnej, jak i przyszłych edycji
  • Jeśli nie będzie Cię z nami na żywo na sesji Q&A, nagrania ze wszystkich spotkań znajdziesz w panelu kursowym. Możesz do nich wrócić w dogodnym dla siebie czasie. To aż 8 h wartościowego materiału w każdej edycji!

Pakiet

Pro

Cena

2090

PLN brutto (zawiera VAT)

Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie, kiedy wystartuje przedsprzedaż (9 czerwca).

Pakiet zawiera

  • Wszystko, co w pakiecie Premium
  • Konsultacja projektowa w 3-osobowej grupie prowadzona przez Martę Krawczyk w formie spotkania online
  • W trakcie tego spotkania będziesz mieć okazję zaprezentować swoją pracę i uzyskać korektę projektu wykonywanego w ramach kursu.
    Każda osoba będzie miała do dyspozycji 45 minut na konsultację (czyli całe spotkanie potrwa 2 h 15 min)
💰
Kiedy rusza sprzedaż?

Przedsprzedaż kursu odbędzie się w dniach 9-16 czerwca, a dostęp do kursu otrzymasz 9 września. Zapisz się na listę, żeby otrzymać powiadomienie o starcie przedsprzedaży. Szczegółowy harmonogram kursu dostępny jest na: adsforcreatives.pl/kalendarz

⚙️
Pomoc techniczna

Potrzebujesz faktury pro-forma? Prowadzisz firmę za granicą?
Masz problemy techniczne lub pytania na temat zakupu? Odezwij się do nas, pomożemy!

📝

List do szefostwa

  • Twoje szefostwo potrzebuje odrobiny zachęty, by kupić Ci dostęp?
  • Przygotowaliśmy zgrabny wzór listu 📬 i ofertę dla firmy w PDF, których możesz użyć. Trzymamy kciuki!
😊

Przetestuj przez 7 dni

  • A co, jeśli się okaże, że kurs Ads for Creatives nie wniósł niczego nowego dla Ciebie? Skorzystaj z gwarancji satysfakcji.
  • Obejrzyj i zdecyduj. Masz 7 dni od momentu startu kursu na dokonanie zwrotu. Oddamy Ci całą wpłaconą kwotę, bez żadnych haczyków.
🏆

Certyfikat
ukończenia

  • Po oddaniu wszystkich zadań zaliczeniowych otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu 🏆 w formie linku do umieszczenia na Linkedin oraz PDF do wydrukowania.

Pobierz list do szefostwa

Pobierz ofertę dla firm

KuRs Wydaje

DesiGn Practice

Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Pod swoje skrzydła wzięłyśmy już prawie 7000 osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.

Odwiedź nas na naszych kanałach społecznościowych:

PYtAniA? zAdzwoń!

Chcemy odpowiedzieć na każde z Twoich pytań i rozwiać wszelkie wątpliwości. Czekamy na telefon od Ciebie!

Paulina Kacprzak współzałożycielka Design Practice
Paulina Kacprzak

Koordynatorka i wydawczyni kursu

☎️
+48 517 169 535

Czy coś pRzeOczyliśmy?

👀
F.A.Q.

1

Jak mogę zapłacić za kurs?

2

Czy można płacić w ratach?

3

Czy otrzymam fakturę VAT?

4

Prowadzę działalność/pracuję za granicą - czy mogę otrzymać fakturę VAT 0%?

5

Czy muszę mieć doświadczenie z reklamami w Meta?

6

W jakie dni tygodnia odbywa się szkolenie?

8

Przez jaki czas mam dostęp do kursu?

9

Ile godzin tygodniowo zajmie przerobienie materiałów?

10

Czy mogę przerabiać kurs wieczorowo lub weekendowo?

11

Jak będą działać grupowe sesje Q&A z Martą Krawczyk?

12

Jak mam przekonać swoje szefostwo, żeby zapłaciło za dostęp do kursu?

13

Formalności w mojej firmie trwają wieki! Firma nie zdąży wysłać przelewu przed końcem sprzedaży.

14

Mój budżet szkoleniowy jest za mały.

15

Czy mogę kupić kurs dla kilku osób?

16

Jakie są wymagania związane ze sprzętem i oprogramowaniem?

17

Jakie są wymagania do uzyskania certyfikatu?

18

Czy mogę skonsultować swoje zadania zaliczeniowe?